Friday, January 14, 2011

Our engagement day

Date: 1 Jan 2011
Event: Our engagement day.. ^_^

Banyak betul dugaan masa nak buat persiapan pertunangan ni.. xtau nak cerita yg mane satu.. semua masalah ni byk la berpunca dr bridal tu.. tension aku.. huhu.. dari segi pelamin, baju, fotoshot, mak andam semua x betul.. cm hampeh sgt.. ade pulak kita kena ikut ape yg dia nak.. bukan ape yg kita nak.. da lama pelamin x ikut tema..aku nak pink n purple.. dia buat purple je.. am marah gler.. call bridal 2 3 kali tp ade ke patut dia marah kite. xde kat kedai, balik kg.. lngsung xnak provide ape yg kite nak.. nak tambah spotlight pun xbole, bantal xde.. bunga sikit gler.. huhu..last2 aku g la kedai bridal lain tuk sewa benda tu.. thanx to fara sebab byk tolong aku.. hari yg bahagia pun ade juga masalah! mak andam suke hati nak dtg lmbt tuk make up..huhu.. gler! padan muka kena marah ngan mami.. solek 30 min je aritu.. seb baik la lawa juge.. pastu dia blah je.. xjmah pun kuih yg kitorg hidang.. berlagak sgt! menyampah aku.. apepun jgn la amik bridal ni.. nama bridal ni CINTA BRIDAL!! xmau recommend kat sesape pun.. sekrg tunggu gmbr je la................ hope ok la pic tu.. huhu~

No comments:

Post a Comment

Sile komen! :)